5.0
gebaseerd op 96 reviews

Ik ben hier geweest voor een waxbehandeling en ben super tevreden. Ze stelde me meteen op mijn gemak en we konden gezellig doorpraten tijdens de behandeling. De ruimte was mooi, schoon en professioneel. Echt een top ervaring zeker een aanrader!

Chevenety - ongeveer 2 maanden geleden

Ze is Heel aardig en voelde me heel erg op mijn gemak!!

Chevainely - 2 maanden geleden

Top service! Was een hele fijne ervaring. Ik kom zeker terug.

Maryam - 3 maanden geleden
Imani - 4 maanden geleden
cassidy - 4 maanden geleden

Hele aardige dame en ze doet haar werk goed

Pooja - 5 maanden geleden

Zeer tevreden! Werkt heel nauwkeurig en professioneel. Raad Babyskin studio 100% aan.

Sigourney - 5 maanden geleden

Fijne behandeling!! Ze heeft er een nieuwe vaste klant blij🥰

Janiza - 6 maanden geleden
Abigail - 6 maanden geleden

Het was een hele fijne ervaring. Ze neemt haar tijd. Er zijn weinig dames die ook ingegroeide haartjes weghalen, dus echt mijn complimenten! Ik ben heel erg tevreden.

Melissa - 8 maanden geleden