Altijd tevreden👌🏾
Cher
-
ongeveer een jaar geleden
Hele fijne service! Ze laat je ook gauw op je gemak voelen. Gaat ook meerdere malen langs dezelfde plek om ervoor te zorgen dat de haartjes weg zijn.
Sara
-
meer dan een jaar geleden
The best
Rafaëlla
-
meer dan een jaar geleden
Dankjewel meid voor m’n wimpers :)♥️
Wafiesa
-
meer dan een jaar geleden
Ze stelt je gerust en het was zo voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mala
-
meer dan een jaar geleden
You’re lovely!! Xx
Alisia
-
bijna 2 jaar geleden
Ze is heel klantvriendelijk en ik vond het een fijne service!
Abigail
-
bijna 2 jaar geleden
Een hele goede service! Voelde me op m’n gemak en er wordt heel erg nauwkeurig gewerkt!☺️
Chelle
-
bijna 2 jaar geleden
Ze was heel lief en zorgzaam ook was ze makkelijk mee te praten en maakt het niet “Akward” voor je.
Evangelina
-
ongeveer 2 jaar geleden
Een hele aardige dame, stelt je gerust/ op je gemak en een fijne behandeling.
Kathleen
-
ongeveer 2 jaar geleden