5.0
gebaseerd op 96 reviews

Altijd tevreden👌🏾

Cher - ongeveer een jaar geleden

Hele fijne service! Ze laat je ook gauw op je gemak voelen. Gaat ook meerdere malen langs dezelfde plek om ervoor te zorgen dat de haartjes weg zijn.

Sara - meer dan een jaar geleden

The best

Rafaëlla - meer dan een jaar geleden

Dankjewel meid voor m’n wimpers :)♥️

Wafiesa - meer dan een jaar geleden

Ze stelt je gerust en het was zo voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mala - meer dan een jaar geleden

You’re lovely!! Xx

Alisia - bijna 2 jaar geleden

Ze is heel klantvriendelijk en ik vond het een fijne service!

Abigail - bijna 2 jaar geleden

Een hele goede service! Voelde me op m’n gemak en er wordt heel erg nauwkeurig gewerkt!☺️

Chelle - bijna 2 jaar geleden

Ze was heel lief en zorgzaam ook was ze makkelijk mee te praten en maakt het niet “Akward” voor je.

Evangelina - ongeveer 2 jaar geleden

Een hele aardige dame, stelt je gerust/ op je gemak en een fijne behandeling.

Kathleen - ongeveer 2 jaar geleden