5.0
gebaseerd op 96 reviews

Ik ga altijd bij deze dame en altijd top ervaring. Ze neemt echt de tijd voor je en maakt ondertussen ook een gezellige babbeltje

Denesiniva - ongeveer 3 jaar geleden

leuke meid , ze doet haar werk goed 🥰

Dilayla - ongeveer 3 jaar geleden

Super lief en zorgvuldig, geweldige playlist ook !

Kimberley - ongeveer 3 jaar geleden
Vienna - ongeveer 3 jaar geleden

Ik voelde mij zeer op mij gemak, heeft netjes en goed de tijd genomen voor mijn behandeling! Ik kom zeker een keer terug.

Sita - meer dan 3 jaar geleden

Voor de eerste keer me wimpers gedaan en ben er super blij mee ik ben goed geholpen en kom echt vaker naar babyskin

Quinty - meer dan 3 jaar geleden
Xaviënne - meer dan 3 jaar geleden
Shakira - meer dan 3 jaar geleden
Roychcia - meer dan 3 jaar geleden

Zeer lieve meid! Het resultaat erg goed en blij ermee😊💕

Saffiyah - meer dan 3 jaar geleden