Ik ga altijd bij deze dame en altijd top ervaring. Ze neemt echt de tijd voor je en maakt ondertussen ook een gezellige babbeltje
Denesiniva
-
ongeveer 3 jaar geleden
leuke meid , ze doet haar werk goed 🥰
Dilayla
-
ongeveer 3 jaar geleden
Super lief en zorgvuldig, geweldige playlist ook !
Kimberley
-
ongeveer 3 jaar geleden
Vienna
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ik voelde mij zeer op mij gemak, heeft netjes en goed de tijd genomen voor mijn behandeling! Ik kom zeker een keer terug.
Sita
-
meer dan 3 jaar geleden
Voor de eerste keer me wimpers gedaan en ben er super blij mee ik ben goed geholpen en kom echt vaker naar babyskin
Quinty
-
meer dan 3 jaar geleden
Xaviënne
-
meer dan 3 jaar geleden
Shakira
-
meer dan 3 jaar geleden
Roychcia
-
meer dan 3 jaar geleden
Zeer lieve meid! Het resultaat erg goed en blij ermee😊💕
Saffiyah
-
meer dan 3 jaar geleden