Ik voelde me goed op mijn gemak
Goeie en snelle behandeling xx
Hele goeie service voelde me echt op me gemak en is een hele lieve meid ik Kom zeker vaker naar haar 🥰!!
Snel en pijnloos
Heel professioneel.. neemt haar tijd.. werkt nauwkeurig en was zeer tevreden
Fijne service, zeer tevreden met mijn wimpers! Geen last van klonten lijm of branderig gevoel. Wimpers blijven lang zitten.
Ik was even weer een beetje angstig voor de pijn, maar deze dame heeft me goed gerust gesteld en het was van zelf niet meer pijnlijk. Heel fijn 100 out of 10!
Fijn ervaren. Kwam tot rust en voelde me op mijn gemak.
Ik kom al 1,5 jaar mn wimpers doen en ik ben elke keer tevreden. De kwaliteit en kwantiteit is op en top en er wordt ervoor gezorgd dat je je comfortabel voelt.
Zelfs als je zwanger bent wordt er rekening met je gehouden en wordt er meegedacht hoe je de afspraak zo comfortabel mogelijk kan uitzitten.
Zou never meer naar een andere stylist willen overstappen🥰