5.0
gebaseerd op 96 reviews

Ik voelde me goed op mijn gemak

Salma - ongeveer 2 jaar geleden

Goeie en snelle behandeling xx

Prescila - ongeveer 2 jaar geleden

Hele goeie service voelde me echt op me gemak en is een hele lieve meid ik Kom zeker vaker naar haar 🥰!!

Janaica - ongeveer 2 jaar geleden
Isabella - ongeveer 2 jaar geleden

Snel en pijnloos

Blessing - ongeveer 2 jaar geleden

Heel professioneel.. neemt haar tijd.. werkt nauwkeurig en was zeer tevreden

Aleta - meer dan 2 jaar geleden

Fijne service, zeer tevreden met mijn wimpers! Geen last van klonten lijm of branderig gevoel. Wimpers blijven lang zitten.

Stephanie - meer dan 2 jaar geleden

Ik was even weer een beetje angstig voor de pijn, maar deze dame heeft me goed gerust gesteld en het was van zelf niet meer pijnlijk. Heel fijn 100 out of 10!

Sainna - meer dan 2 jaar geleden

Fijn ervaren. Kwam tot rust en voelde me op mijn gemak.

Rafaëlla - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom al 1,5 jaar mn wimpers doen en ik ben elke keer tevreden. De kwaliteit en kwantiteit is op en top en er wordt ervoor gezorgd dat je je comfortabel voelt.
Zelfs als je zwanger bent wordt er rekening met je gehouden en wordt er meegedacht hoe je de afspraak zo comfortabel mogelijk kan uitzitten.
Zou never meer naar een andere stylist willen overstappen🥰

Jamy - meer dan 2 jaar geleden