Hele fijne ervaring en gezellig !
Klaridad
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijk, professioneel en perfect snel gewaxt!
Nanda
-
meer dan 2 jaar geleden
Je bent heel vriendelijk en ik heb een top service gehad. Keep it up👌🏽👌🏽
Melita
-
meer dan 2 jaar geleden
Top behandeling , ik ben tevreden en voelde me op me gemak.
Simone
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik ben weer super blij met mijn mooie one by one wimpers
Silvana
-
meer dan 2 jaar geleden
Top! Je was super aardig en voelde me comfortabel bij je. Super bedankt voor je geweldige service🤍
Savannah
-
meer dan 2 jaar geleden
she’s lovelyyyy zeker aan te raden
angel
-
meer dan 2 jaar geleden
Super service!
Ringa
-
meer dan 2 jaar geleden
Dafny
-
meer dan 2 jaar geleden
Kom er nu al een jaartje, ben altijd tevreden :)
Isabella
-
meer dan 2 jaar geleden