5.0
gebaseerd op 96 reviews

Hele fijne ervaring en gezellig !

Klaridad - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk, professioneel en perfect snel gewaxt!

Nanda - meer dan 2 jaar geleden

Je bent heel vriendelijk en ik heb een top service gehad. Keep it up👌🏽👌🏽

Melita - meer dan 2 jaar geleden

Top behandeling , ik ben tevreden en voelde me op me gemak.

Simone - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben weer super blij met mijn mooie one by one wimpers

Silvana - meer dan 2 jaar geleden

Top! Je was super aardig en voelde me comfortabel bij je. Super bedankt voor je geweldige service🤍

Savannah - meer dan 2 jaar geleden

she’s lovelyyyy zeker aan te raden

angel - meer dan 2 jaar geleden

Super service!

Ringa - meer dan 2 jaar geleden
Dafny - meer dan 2 jaar geleden

Kom er nu al een jaartje, ben altijd tevreden :)

Isabella - meer dan 2 jaar geleden