5.0
gebaseerd op 96 reviews
Gigi - meer dan 3 jaar geleden

Het was echt goed gedaan ze heeft tot de laatste haartjes weg gehaald pijn was 9/10 maar daarna voelde ik niks meer :)

Iman - meer dan 3 jaar geleden
Resciana - meer dan 3 jaar geleden
Seraja - meer dan 3 jaar geleden

Ik voelde me heel comfortabel bij de afspraak, waardoor we een leuk gesprek hadden. Het was heel fijn.

Maria - meer dan 3 jaar geleden

Hele lieve dame, ik voelde me op me gemak en service was een 10/10

Shannon - meer dan 3 jaar geleden

Voor me eerste keer deed het wel pijn maar een geweldige service heel aardig en grappig en doet haar werk goed heel tevreden !😁

Cher - meer dan 3 jaar geleden
Yasmine - bijna 4 jaar geleden

Super liefe dame

Noa - bijna 4 jaar geleden

Was zeer tevreden

Fatuma - bijna 4 jaar geleden