Gigi
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was echt goed gedaan ze heeft tot de laatste haartjes weg gehaald pijn was 9/10 maar daarna voelde ik niks meer :)
Iman
-
meer dan 3 jaar geleden
Resciana
-
meer dan 3 jaar geleden
Seraja
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik voelde me heel comfortabel bij de afspraak, waardoor we een leuk gesprek hadden. Het was heel fijn.
Maria
-
meer dan 3 jaar geleden
Hele lieve dame, ik voelde me op me gemak en service was een 10/10
Shannon
-
meer dan 3 jaar geleden
Voor me eerste keer deed het wel pijn maar een geweldige service heel aardig en grappig en doet haar werk goed heel tevreden !😁
Cher
-
meer dan 3 jaar geleden
Yasmine
-
bijna 4 jaar geleden
Super liefe dame
Noa
-
bijna 4 jaar geleden
Was zeer tevreden
Fatuma
-
bijna 4 jaar geleden