Sharona
-
meer dan 2 jaar geleden
Voelde mij erg op mijn gemak goede service!
Aniek ozenates
-
bijna 3 jaar geleden
Top service!
Layla
-
bijna 3 jaar geleden
hele lieve meid, voelde me echt op m’n gemak en het ging allemaal heel goed!
Lucy
-
bijna 3 jaar geleden
Lieve dame, goeie service.
Zippora
-
bijna 3 jaar geleden
Hele fijne ervaring en heel vriendelijk 🤗
Brittany
-
ongeveer 3 jaar geleden
Delayha
-
ongeveer 3 jaar geleden
Was super fijn en relaxend. En top resultaat
Rebecca
-
ongeveer 3 jaar geleden
Rosecheila
-
ongeveer 3 jaar geleden
Hele zachte lieve dame, werkt netjes en denkt met je mee. Ik heb het als goed en fijn ervaren. Ik ben blij met me wimpers ☺️
Lili
-
ongeveer 3 jaar geleden