5.0
gebaseerd op 96 reviews
Suneyska - meer dan 3 jaar geleden

Super lieve dame, voelde me gelijk op me gemak, eerst de Brazilian en daarna de lashes, helemaal happy met alles!!

Joy - meer dan 3 jaar geleden

Was ontzettend bang voor m’n eerste x Brazilian, maar ik voelde mij erg op mijn gemak !

Dewi - meer dan 3 jaar geleden

Super goeie ervaring. Kom hier regelmatig elke maand terug

Shanaya - meer dan 3 jaar geleden
Jamy - meer dan 3 jaar geleden

Super mooi gedaan. Zeker een aanrader !!!

Abygail - meer dan 3 jaar geleden
Marita - meer dan 3 jaar geleden
Shennelly - meer dan 3 jaar geleden

Gefocust, maar toch hartstikke gezellig

Ya-Keylah - meer dan 3 jaar geleden

Goeie service en heel vriendelijk

Vaneska - meer dan 3 jaar geleden