Suneyska
-
meer dan 3 jaar geleden
Super lieve dame, voelde me gelijk op me gemak, eerst de Brazilian en daarna de lashes, helemaal happy met alles!!
Joy
-
meer dan 3 jaar geleden
Was ontzettend bang voor m’n eerste x Brazilian, maar ik voelde mij erg op mijn gemak !
Dewi
-
meer dan 3 jaar geleden
Super goeie ervaring. Kom hier regelmatig elke maand terug
Shanaya
-
meer dan 3 jaar geleden
Jamy
-
meer dan 3 jaar geleden
Super mooi gedaan. Zeker een aanrader !!!
Abygail
-
meer dan 3 jaar geleden
Marita
-
meer dan 3 jaar geleden
Shennelly
-
meer dan 3 jaar geleden
Gefocust, maar toch hartstikke gezellig
Ya-Keylah
-
meer dan 3 jaar geleden
Goeie service en heel vriendelijk
Vaneska
-
meer dan 3 jaar geleden