5.0
gebaseerd op 96 reviews

Ik voelde me op me gemak en het resultaat is heel mooi geworden

annalinn - bijna 4 jaar geleden

Werk heel netjes en houd rekening met je.

Shakira - bijna 4 jaar geleden

Hele goede service:)

Esther - bijna 4 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad en vooral de Brazilian heeft een prachtig resultaat opgeleverd

Soraya - ongeveer 4 jaar geleden

Super fijn voelde me erg op me gemak.

Isabella - ongeveer 4 jaar geleden

Amazing! Ik kom zeker terug.

Quethura - ongeveer 4 jaar geleden