Ik voelde me op me gemak en het resultaat is heel mooi geworden
annalinn
-
bijna 4 jaar geleden
Werk heel netjes en houd rekening met je.
Shakira
-
bijna 4 jaar geleden
Hele goede service:)
Esther
-
bijna 4 jaar geleden
Hele fijne behandeling gehad en vooral de Brazilian heeft een prachtig resultaat opgeleverd
Soraya
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super fijn voelde me erg op me gemak.
Isabella
-
ongeveer 4 jaar geleden
Amazing! Ik kom zeker terug.
Quethura
-
ongeveer 4 jaar geleden